نرم افزار CRM

چرا به یک استراتژی در CRM نیاز داریم؟

نرم افزار CRM

چرا به یک استراتژی در CRM نیاز داریم؟

بدون استراتژی CRM مناسب، اطلاعات مربوط به مشتریان شما در همه جا وجود خواهد داشت. که باعث می‌شود پیگیری تمام تعاملاتی که با مشتریان خاص داشته اید کار سختی خواهد بود.

هنگامی که شما یک استراتژی CRM قوی برای کسب و کار خود دارید ، به شما امکان می دهد با مشتری ارتباط شخصی برقرار کنید. و این به خود به شما کمک می کند تا نیازهای اصلی آنها را شناسایی کنید. و خدمات شخصی و خاصی به مشتری تان ارائه دهید.

  • ۰
  • ۰

رشد سازمان شما یعنی فرایندهای کاری بسیار پیچیده تر و زمانبرتر. این فرآیندها نمی توانند بصورت دستی یا با نرم افزار های صفحه گسترده مدیریت شوند. بخصوص امروزه که سازمان ها به سمت استفاده از نرم افزارهای سازمانی می روند. و رقابت برای سازمان های سنتی بسیار سخت می شود.

نرم افزارهای سازمانی جهت رفع نیازهای سازمان ها تولید می شوند. چنین ابزارهایی دارای تعدادی ویژگی مشخص هستند که آنها را از برنامه معمول شما متفاوت می کند.

ما در اینجا ۶ نرم افزار اداری یا سازمانی آورده‌ایم که می توانند زندگی تجاری شما را بسیار آسان تر کند. و کارایی و سرعت شرکت یا سازمان شما را افزایش دهند.

نرم افزار سازمانی چیست؟

نرم افزارهای سازمانی ابزاری هستند که برای بهینه سازی عملکرد ما ایجاد شده اند. انواع مختلفی از ابزارها وجود دارند که می توانیم برای بهبود کارایی از آنها استفاده کنیم، از جمله نرم افزار مدیریت پروژه، اتوماسیون اداری، نرم افزار مدیریت جلسات و …

ویژگی های نرم افزار سازمانی

  • عملکرد بالا : یک برنامه سازمانی باید کل سازمان را کنترل کند. و کارایی و کارآمدی سازمان را افزایش دهد.
  • کاملاً متعلق به شرکت : نیازی به اشتراک گذاری برنامه با هزاران کاربر دیگر نیست. این مورد به جستجو و پردازش سریع کمک می کند.
  • قابلیت سفارشی سازی : بهتر است مخصوص فرآیندها و عملیات های کسب و کار شما ایجاد شده باشد.
  • مقیاس پذیری و توسعه پذیری بالا : این سیستم همراه با تجارت شما رشد می کند. پس باید این قابلیت را دارا باشد.
  • قابلیت حمل اطلاعات : می توانید داده های ذخیره شده در سیستم را در پلتفرم های مختلف استخراج کنید.
  • امنیت و مقاومت بالا : سیستم های نرم افزاری سازمانی معمولاً به چندین لایه امنیتی مجهز هستند. مثلا احراز هویت دو عاملی ، رمزگذاری ، بیومتریک و غیره.

۶ نرم افزار سازمانی که بهتر است داشته باشید

برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP)

اکثر شرکت ها با استفاده از ابزارهای منسوخ اطلاعات مشتریان را نگهداری می کنند. مانند اکسل یا قلم و کاغذ! موجودی انبار را مدیریت می کنند، سفارشات را پردازش می کنند و کتاب ها را نگهداری می کنند. این اطلاعات بین سیستم های مختلف تقریباً جریان ندارند. چنین رویکردی بسیار وابسته به عامل انسانی است.

هرچه تجارت شما رشد کرده و فرآیندهای آن پیچیده تر می شود ، هماهنگی سیستم های مختلف مورد استفاده شعبات و واحدهای تولیدی مختلف بسیار دشوارتر می شود.

سیستم ERP قلب و مغز یک شرکت مدرن است. ERP یک پایگاه داده یکپارچه ایجاد می کند که تعداد خطاها را کاهش می دهد. داده ها یک بار وارد می شود و می توانند توسط بخش های مختلفی استفاده شوند. این سیستم معمولاً از چندین ماژول تشکیل شده است که هرکدام مسئول دیجیتالی کردن حوزه دیگری از تجارت شما هستند. بیشتر این ماژول ها به صورت مستقل در دسترس هستند اما مزیت اصلی داشتن همه آنها در یک مکان است.

 

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

فروش و روابط مشتری حیات هر تجارت است. به خصوص اگر تعداد مشتریانتان زیاد باشد. نرم افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی بلند مدت در زمینه ارتباطات، بازاریابی، فروش و ارائه خدمات به مشتریان است. به علاوه این سیستم دائما خود را با شرایط موجود و تقاضاهای مشتریان سازگار می کند. CRM در تمامی سطوح خارجی عملیات سازمان دخالت می کند.

CRM به شما امکان می دهد نحوه و زمان تعامل با مشتری (به صورت حضوری ، از طریق تلفن ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و…) را مشخص کنید. و اطمینان حاصل کنید که هیچ داده ای از بین نمی رود.

برای آشنایی بیشتر با CRM اینجا کلیک نمایید.

  • ۰۱/۰۵/۲۲
  • سما توس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی