نرم افزار CRM

چرا به یک استراتژی در CRM نیاز داریم؟

نرم افزار CRM

چرا به یک استراتژی در CRM نیاز داریم؟

بدون استراتژی CRM مناسب، اطلاعات مربوط به مشتریان شما در همه جا وجود خواهد داشت. که باعث می‌شود پیگیری تمام تعاملاتی که با مشتریان خاص داشته اید کار سختی خواهد بود.

هنگامی که شما یک استراتژی CRM قوی برای کسب و کار خود دارید ، به شما امکان می دهد با مشتری ارتباط شخصی برقرار کنید. و این به خود به شما کمک می کند تا نیازهای اصلی آنها را شناسایی کنید. و خدمات شخصی و خاصی به مشتری تان ارائه دهید.

  • ۰
  • ۰

همکاری کلید اصلی موفقیت در تجارت است. اما چگونه کسب و کارها همکاری خود را بهبود می بخشند؟ و آیا ابزارهای همکاری تیمی برای کسب و کارها وجود دارد؟ برای یادگیری پاسخ این سوالات و اطلاعات بیشتر در مورد همکاری تجاری، ادامه مطلب را بخوانید.  

همکاری تجاری چیست؟

هر کسب و کاری برای رسیدن به اهداف خاصی کار می کند. همکاری یک رویکرد کاری است که در پاسخ به این اهداف پدید آمده است. همکاری تجاری روشی است که در آن افراد برای رسیدن به یک هدف مشترک با یکدیگر همکاری می کنندکسب‌وکارهایی که به طور مؤثر همکاری می‌کنند می‌دانند چگونه از توانایی‌ها و مهارت‌های منحصربه‌فرد هر یک از اعضا برای تکمیل اهداف خود استفاده کنند. آنها از یکدیگر ساخته می شوند و به عنوان یک واحد منسجم گرد هم می آیند.   

برای دستیابی کامل به همکاری تجاری، چند فاکتور وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اهداف کلی شرکت شما، نوع همکاری تجاری که بهترین کار را برای سازمان شما دارد و ابزارهای همکاری تجاری که به آن نیاز دارید از جمله این عوامل هستند.   

انواع همکاری تجاری

بیش از چند نوع همکاری تجاری وجود دارد. این موارد شامل اما محدود به موارد زیر نیست:  

• همکاری تیمی

این رایج ترین شکل همکاری تجاری است. در این نوع همکاری، هر یک از اعضای تیم می داند که چگونه به هدف کمک می کند و با اعضای تیم خود برای ترکیب نقاط قوت کار می کند.  

• همکاری داخلی

صفحات ویکی یا تابلوهای بحث همه اشکال رایج همکاری داخلی هستند. این فرمت ها اشتراک گذاری اطلاعات در کل شرکت و همکاری در صورت نیاز را آسان تر می کند.

• همکاری خارجی

کسب و کارهایی که به دنبال به اشتراک گذاری اطلاعات با مشتریان هستند ممکن است از همکاری خارجی استفاده کنند. این ممکن است یک ایمیل هفتگی حاوی اطلاعات یا یک پست رسانه اجتماعی باشد که مشارکت را تشویق می کند.  

• همکاری شبکه

در این شکل از همکاری، همه افراد در شبکه یکدیگر را نمی شناسند. درعوض، افراد تخصص خود را اعلام می کنند و ممکن است با کسانی که مایل به همکاری هستند مطابقت داشته باشند یا آنها را جستجو کنند.  

• همکاری ابری

هر کسی در این شبکه مشترک می تواند به اسناد ذخیره شده در ابر دسترسی داشته باشد و آنها را ویرایش کند. اطلاعات به راحتی بین اعضای تیم به اشتراک گذاشته می شود و همکاری می تواند در زمان واقعی در یک سند اتفاق بیفتد.  

• همکاری ویدیویی

اتاق های کنفرانس مجازی ابزاری ضروری برای همکاری در یک محیط راه دور هستند. با در اختیار داشتن این پلتفرم ها، می توانید به راحتی با اعضای تیم و مشتریان همکاری کنید. 

هر نوع همکاری تجاری بسته به نیازهای کسب و کار شما دارای مزایای منحصر به فرد خود است. مهم نیست که کدام را انتخاب کنید، سازمان شما از همکاری تجاری سود خواهد برد. به خواندن ادامه دهید تا در مورد این مزایا بیشتر بدانید. 

مزایای همکاری تجاری

همکاری تجاری فراتر از افزایش  بهره وری تیم است. علاوه بر نتایج سریعتر، کسب و کار شما احتمالاً در چند زمینه دیگر نیز بهبود خواهد یافت، از جمله:  

تعهد شغلی

هنگامی که کارمندان نقش خود را در یک تیم درک می کنند، به احتمال زیاد به طور موثر با اعضای تیم خود درگیر می شوند. دانستن اینکه در هنگام بروز مشکلات یا زمانی که یک وظیفه باید از طریق این تعامل انجام شود باید به چه کسی مراجعه کنید، می تواند بهره وری را بیشتر کند و نتایج کامل تری را به همراه داشته باشد.  

کاهش هزینه

یکی از مزایای متعدد همکاری تجاری که اغلب نادیده گرفته می شود، کاهش هزینه است. فرآیندهای تجاری ناکارآمد  می تواند منجر به تأخیر در تحویل پروژه شود که سپس منجر به افزایش هزینه می شود. با بهبود همکاری، هزینه‌های کمتری نیز به همراه دارد، زیرا پروژه‌ها به موقع تمام می‌شوند و تحویل داده می‌شوند.  

بهبود فرایند

داشتن ذهنیت رشد مستمر بخشی از موفقیت یک تجارت است. برای دستیابی به این رشد، کسب و کار شما باید در معرض بازخورد و بهبود باشد. با افزایش همکاری، تیم شما می‌تواند گلوگاه‌های رایجی را که نتایج را به تأخیر می‌اندازد و رشد کسب‌وکار را متوقف می‌کند، شناسایی کرده و در مورد آنها بحث کند. با اجرای تاکتیک‌های جدید همکاری و سرمایه‌گذاری در ابزارهای همکاری برای کسب‌وکار، سازمان شما منابع مورد نیاز برای ایده‌پردازی راه‌حل‌ها و  بهبود فرآیندهای کسب‌وکار را در اختیار خواهد داشت .  

رضایت مشتری

بیشتر کارهایی که کسب و کارها انجام می دهند حول محور رضایت مشتری یا مشتری می چرخد. هم بهبود فرآیند و هم افزایش مشارکت کارکنان در داخل می تواند منجر به نتایج با کیفیت بالاتری شود. این نتایج باعث ایجاد محصولات یا خدمات بهتر می شود و مشتریان و مشتریان را راضی نگه می دارد. 

برای آشنایی بیشتر با اتوماسیون اداری مقاله بهبود همکاری تجاری از طریق اتوماسیون  را مطالعه کنید.

  • ۰۱/۰۵/۳۰
  • سما توس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی